Czy jest możliwe aby jakoś usankcjonować „przechwytywanie” z ziemi?
Wideo na „matrycy. Mały zima jądrowa. Co się stało 200 lat temu?”
Pytanie od Antoniny Iwanowny
Dzień dobry, drodzy eksperci. W naszej rodzinie nie było trudności - mianowicie w kraju zbudowaliśmy szopę, struktura wystarczająco stabilny (w ramach filarów wylany fundament). Ale ostatnio, mój mąż i ja okazało się, że budynek przekroczył granice terytorium.
Czy jest możliwe aby jakoś usankcjonować „przechwytywanie” z ziemi?
Filmy na temat „Rosja obrechena.Kitay rozpoczęła aneksji Syberii bez hałasu i nasz pyli.Krym, Syberia jest Twój!”
odpowiedź eksperta
Dzień dobry. Niestety, jestem budowniczym, nie prawnikiem, a ja odpowiem tak jak ja to rozumiem.
Podobne filmy "Barboskiny - 148 seriya.Spasenie ziemi (nowa seria)"
Więc spojrzeć na wszystkie dokumenty, które masz w tej chwili - jeśli witryna została raz wprowadzone do rejestracji katastralnej przed 1 marca 2008 roku, a granice na papierze nie jest specjalnie nagrany, można łatwo teraz szukać granic wyrafinowania, które mogą ulec zmianie o 10% (przy założeniu, że nie ma sąsiadów, a także zgodność z ogólnej powierzchni).
Ale jeśli strona jest zarejestrowana po tej dacie - nie można pomóc, należy najpierw zwrócić się do administracji oświadczenia w sprawie przekazywania gruntów na własne potrzeby, a dopiero potem - żeby go odkupić.
O płytek i paneli podłogowych w korytarzu bardziej szczegółowo
Jaka jest struktura kapitału
Problemy z tapetowanie sufitu
MP z Petersburga zapytał administracji miasta, aby rozwiązać problem z właścicielami garaży…
Niezarejestrowani działki można sprzedać
Seria pożarów w kompleksach garażowych doszło w południowo-zachodniej części Moskwy
Tomsk Rada Miejska jednostronna z właścicielami garaży
W garażu wieży w Omsku nowy właściciel
Chcesz garażu? Ale też trzeba czegoś od ciebie ...
Nowa fala walki przeciw „garażach ludzi” w Strogino
„Dacha amnestii” dla garaży
Dokumenty normatywne dla prywatyzacji garażu